خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/04 - 09:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نظری:

مجامع حقوق بشری در مواجه با حملات هوایی صهیونیست‌ها به نوار غزه سکوت نکنند

نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به اینکه سران صهیونیست تحت فشارهای داخلی قرار دارند، گفت: بر این اساس می خواهند با اقداماتی مانند تشدیدحملات هوایی به نوار غزه، افکار عمومی داخلی خود را منحرف کنند تا بتوانند اوضاع نابسمانشان را کنترل کنند.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تشدیدحملات هوایی رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه برای چهارمین روز متوالی، گفت: متاسفانه فلسطینی ها روزانه شاهد تجاوزگری نظامیان صهیونیست هستند و این مهم در حالیست که مجامع حقوق بشری نسبت به این امر سکوت اختیار کرده اند.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیست ها علی رغم مخالفت های جامعه بشری، سیاست شهرک سازی خود را ادامه می دهند، اظهار کرد: در واقع سران رژیم جعلی اسرائیل می خواهند زمینه حضور فلسطینیان در سرزمین مادری خودشان را کمرنگ کنند لذا هر روز به تصرف زمین های این افراد اقدام می کنند.



وی ادامه داد: امروزه شاهد جنایت و فاجعه انسانی در نوار غزه هستیم زیرا این محدوده به صورت کامل محدود شده و ساکنان آن نمی توانند حداقل های نیاز روزمره زندگی خود را تامین کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه سران صهیونیست تحت فشارهای داخلی قرار دارند، افزود: بر این اساس می خواهند با اقداماتی مانند تشدیدحملات هوایی به نوار غزه، افکار عمومی داخلی خود را منحرف کنند تا بتوانند اوضاع نابسمانشان را کنترل کنند.



عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، تصریحن کرد: نباید فراموش کرد که محور مقاومت و فلسطینیان حملات متجاوزانه صهیونیست ها را بی‌پاسخ نگذاشته اند و این موضوع موجب خواهد شد آبروریزی دیگری برای رژیم جعلی اسرائیل ایجاد شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 368804
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار